“Een goed ingerichte en overzichtelijke administratie is van groot belang voor uw onderneming.” Dát weet Wervershover Wilfried van Ophem inmiddels als geen ander. Vanuit zijn kersverse onderneming Van Ophem Administraties ondersteunt hij bedrijven en particulieren bij zaken waar de meesten niet bedreven in zijn. Denk aan financiële administratie, loonadministratie en belastingen.

“Ik ben Wilfried van Ophem, getrouwd met Jessica van Ophem-van Diepen en we hebben samen 2 kinderen, Daphne en Ruben. Werken met cijfertjes zit bij ons in de genen. Mijn opa Jan van Ophem (van de Coöperatie op De Neuvel) was vroeger o.a. de boekhouder van Verlaat Speciaalzaak te Wervershoof, mijn vader Jos is jarenlang penningmeester geweest bij fanfare St. Caecilia en mijn ome Klaas heeft zijn loopbaan doorgebracht bij de Belastingdienst.

Ik vind het dan ook erg leuk dat mijn beroep uiteindelijk (salaris-) administrateur oftewel boekhouder is geworden. Na jaren met veel plezier gewerkt te hebben in loondienst (2002-2019) steek ik, sinds 1 januari 2020 als zzp-er, mijn kennis en ervaring in mijn eigen administratiekantoor Van Ophem Administraties.

Vanaf de Matjador 8 in Wervershoof bieden wij een breed administratief dienstenpakket aan binnen het gehele MKB, voor zowel de startende als de ervaren ondernemer.

De werkzaamheden lopen uiteen van advisering en begeleiding, behandelen van fiscale vraagstukken tot het verzorgen en organiseren van de financiële administratie en de loonadministratie.

Ook als particulier bent u bij ons aan het juiste adres. Particulieren bedienen wij onder andere op het gebied van de aangifte inkomstenbelasting en/of toeslagen.

www.vanophemadministraties.nl / 06-2192 2493

Vorig artikelSeniorennieuws (KBO)
Volgend artikelHulp Dichtbij van Vrijwilligerspunt helpt